[Review 用後感] 匈牙利皇室品牌Omorovicza Instant Perfection Serum 瞬間補水精華私心推介




最近好喜歡Omorovicza呢個匈牙利貴族護膚品品牌, 我喜歡佢成分天然,佢嘅所有產品都係用匈牙利溫泉水(Hungarian Thermal Water)制作而成。 溫泉水含有天然礦物質,如碳酸鈣、碳鎂、胡敏酸及富里酸能夠有效改善膚質對皮膚具有多種功效,包括抗氧化,抗炎和恢復活力等特性。  Omorovicza 所有產品都不含Paraben 防腐劑、石化成分、矽靈、動物成分、人工色素、人工香料、動物成份等其他化學劑。



品牌創辦人Stephen de Heinrich de Omorovicza同太太Margaret

品牌創辦人Stephen de Heinrich de Omorovicza係匈牙利貴族,佢嘅家族擁有一個係布達佩斯具有兩千多年歷史嘅水療浴場Racz Spa 他同太太Margaret 受到家族溫泉歷史及溫泉護膚功效嘅啟發,創立了以家族姓氏為名嘅護膚品牌Omorovicza 以「礦泉護膚導入科技Hydro Mineral Transference™)」研發出一系列嘅溫泉水保養產品。

今年一到10月,香港天氣突然變得好乾,唔想成臉皺紋,望落去老幾年,日常保養一定唔可以缺少肌膚補濕這個程序。 我見網購有78折係就買了Omorovicza Instant Perfection Serum (瞬間補水精華)和其他Omorovicza產品回來試試。 今次先介紹Instant Perfection Serum,因為秋冬皮膚勁需要補水,稍後再介紹其他Omorovicza品。

Instant Perfection Serum (瞬間補水精華)


Omorovicza Instant Perfection Serum (瞬間補水精華)
首先我覺得精華淡淡嘅香味令人很舒服, 我係一個對味道好敏感嘅人,好怕護膚品帶有化學人工香精味, 例如我真係受不了Victoria’s Secret嘅香水,一聞到就覺得頭痛! Omorovicza所有產品都有一種怡人嘅淡香味,一聞就知道唔係化學人工香味。




Instant Perfection Serum保濕精華係透明嘅,質地輕爽,不含油份,非常適合敏感、乾燥、油性或混合性膚質。 這個精華素一搽上面就好快被皮膚吸收,立即有飽滿滋潤嘅效果,我覺得保濕效果挺好。
精華素主要成份有透明質酸、水仙幹細胞和木糖醇,能夠提升肌膚亮澤,均勻膚色,有效控油,減少細紋、皺紋和收細毛孔,為肌膚細胞重新注入水份,令肌膚細胞飽滿,更緊緻、柔軟,更見年輕。
我用了呢枝Instant Perfection Serum幾個星期,肌膚變得水潤及柔軟。 早排見天氣噤乾,我就開始用精華油 (face oil serum) ,諗住油會更加保濕,但係我嘅皮膚受不了,出了不少粒粒。 呢枝Instant Perfection Serum不含油份,唔會對肌膚造成負擔。  值得一試! 近排天氣太乾,我會用pump 3下嘅份量搽全臉和頸,冇噤乾嘅日子用pump 2下嘅份量就夠。

Omorovicza,我係英國網站Beauty Expert購入嘅,價錢真係平過香港好多,另外重有折扣優惠,而且送香港免運費。 Instant Perfection Serum香港Joyce BeautyHK$1300,但係英國網站78折後(£66.3) 只係賣約HK$690,差不多係香港53折。
我特別搵咗個Beauty Expert網站優惠碼係俾大家,有興就去睇下啦!

最後附上 Omorovicza 購買網站: https://www.beautyexpert.com/brands/omorovicza.list


優惠碼:FACE22 (免運費)
(結賬時係Add Promo/ Voucher位置,輸入優惠碼就即享折扣。留意番,折扣不適用於某些產品,例如gift set!)

P.S. 比英磅好似抵啲!

想知道更多Online Shopping Jetso,即follow我的敗家日誌 Ms Shopping Diary網購優惠分享Facebook

留言

這個網誌中的熱門文章

[Review 用後感] GROW GORGEOUS Hair Growth Serum Intense 頭髮增厚精華加強版

[開箱文] Chanel Vanity Case香奈兒復古化妝包 (黑金)

法國Vertbaudet童裝&母嬰用品~英國官網全店8折