[Review 用後感] EVE LOM Advanced Brightening Serum全效亮白嫩膚精華 & Brightening Cream 全效亮白補濕面霜



上次介紹完被<<Vogue>>評為"Probably the best cleanser in the world<EVE LOMCleanser(全能深層潔淨霜)>,今篇講下EVE LOM嘅兩件美白產品。

我覺得EVE LOM護膚品真係幾好用,用完<EVE LOMCleanser(全能深層潔淨霜)>卸妝,塊臉真係超乾淨, 所以我就買埋EVE LOM嘅美白產品試試。
看看之前關於EVE LOM Cleanser全能深層潔淨霜的文章: <EVELOM CLEANSER全能深層潔淨霜(卸妝膏)~可能係世界上最好嘅潔膚產品>

美白同減肥一樣都係終生事業,我覺得搽美白產品係一年365日都需要嘅,正所謂「一白遮三醜」,皮膚白嘅女仔睇落去點都係靚同仙氣D  香港日頭太陽好猛,係冬天紫外線指数一樣長期處於高水平,就算全天候防曬,都唔可能避免肌膚內的黑色素沉澱,形成臉上的雀斑、色斑,令我地睇落更老!

大家冬天比較著重保濕,但係我覺得,其實冬天更適合美白,紫外線指数相對較低,可以更有效美白淡化夏天時殘留係肌膚內外的黑色素。過了30歲,美白同保濕都係缺一不可。

EVE LOM全效亮白系列其實係比較新的,推出只有好幾年已經好多人讚,白產品蘊含EVE LOM專利成分「DERMAPEP™ 極效肌白因子」,經臨床證實,DERMAPEP™比一般美白成分能更有效改善色素及提升亮澤度,有效改善色素沉澱問題,並顯著均勻膚色!
首先介紹Advanced Brightening Serum,精華係半透明的, 質地非常水潤,一搽上面就好快透到皮膚,被皮膚吸收,每次用大約 1-2 pump份量已經足夠搽勻全面。



至於氣味方面,因為含有奧圖玫瑰精油,有淡淡的玫瑰花香味,非常好聞。 玫瑰精油係有好珍貴的,可以鎮靜,滋養和舒緩肌膚。
Advanced Brightening Serum DERMAPEP™改善色素及提升亮澤度, 亦加入維他命B3 (Niacinamide) 、維他命C等促進肌膚細胞更新。 含透明質酸增加水分,有助於減少細紋和皺紋。簡單黎講呢一瓶Advanced Brightening Serum係具有美白同抗老功效的精華液,同時亦都好潤澤保濕。

EVE LOM Brightening Cream 面霜係透白色的,質地非常水潤,呢個面霜搽上面,感覺好舒服,我自己好偏愛呢種水潤質地嘅cream。面霜打圈搽上面,好快被皮膚吸收,令皮膚觸感變得很柔軟,睇落好有光澤。 朝早搽完隨後立即上妝,我覺得粉底更貼薄同埋甩粉情況有改善。同精華一樣含有奧圖玫瑰精油,有淡淡的玫瑰花香味,非常好聞。


EVE LOM Brightening Cream除了有專利成分DERMAPEP™之外 蘊含三重補濕配方,包括透明質酸、尿囊素(Allantoin)及甜菜鹼(Betaine),有助鎖緊肌膚水分,改善彈性及膚色。面霜集保濕、改善色素、緊致亮肌於一身。

EVE LOM價錢,如果係香港買的話 ,係屬於貴貴地的品牌。不過我係英國網站買嘅, EVE LOM英國品牌,英國買價錢就一定會平好多。 另外英國網站重時不時會有折扣優惠,而且送香港免運費。 我就特別搵咗個網站優惠碼俾大家,結賬時係Add Promo/ Voucher位置,輸入優惠碼就即享77折。優惠至31/10 /2018,有興趣就去睇下啦!

附上EVE LOM購買網址

(香港HK$1550 vs 英國網站 77折後 £92.4 HK$960)

(香港HK$960 vs 英國網站77折後 £57.75 HK$600)

EVE LOM 全線產品http://tidd.ly/ffe428d4
優惠碼:  PRETTY23  

我會不定期update 優惠碼,想知道更多網購優惠,請即follow我的敗家日誌 Mrs Shopping Diary網購優惠分享Facebook

留言

這個網誌中的熱門文章

[Review 用後感] GROW GORGEOUS Hair Growth Serum Intense 頭髮增厚精華加強版

[開箱文] Chanel Vanity Case香奈兒復古化妝包 (黑金)

法國Vertbaudet童裝&母嬰用品~英國官網全店8折